Delfi.lt – Filmo „Aš ir ji. Tikros vestuvės“ recenzija
Pasibaigiant knygų „After“ serijos ekranizacijoms, studijos „Voltage“ ir „Wattpad“ nusprendė rasti kitą panašaus pobūdžio knygų seriją, kuri joms neštų neblogą
Pasibaigiant knygų „After“ serijos ekranizacijoms, studijos „Voltage“ ir „Wattpad“ nusprendė rasti kitą panašaus pobūdžio knygų seriją, kuri joms neštų neblogą
Visą savo karjerą praleidęs prie televizinių projektų, tarp kurių buvo ir tokie žymūs britiški serialai kaip „Psichiatras“, „Lėti arkliai“, „Juodasis veidrodis“, „Pigios siaubo istorijos“ ir „Daktaras Kas“, režisierius Jamesas Hawesas pagaliau gavo šansą išplaukti į didesnius tarptautinius vandenis ir pristatyti savo pirmąjį karjeroje į kino ekranus atkeliavusį filmą.
Labiausiai žinomas plačiai auditorijai iš 2014 metų jaunatviško romantika perpildyto komedinio projekto „Meilė iš pirmo smūgio“, prancūzų režisierius ir scenaristas Thomasas Cailley‘is sugrįžta į didžiuosius kino ekranus su išties intriguojančiu projektu – iš mokslinės fantastikos, dramos ir nuotykių žanrų suplaktu kokteiliu „Gyvūnų karalystė“, kuris pirmą kartą buvo pristatytas 2023 metais prestižiniame Kanų kino festivalyje.
Į kino ekranus atkeliauja dar vienas ilgai lauktas dokumentinis filmas „Irklais per Atlantą“, kurio autoriumi tampa vienas ryškiausių mūsų dienų Lietuvos sportininkų Aurimas Valujavičius. O ar dėl šio filmo verta žygiuoti į kiną? Atsakymas žemiau.
Trims „Oskarams“ nominuotas graikų režisierius Yorgosas Lanthimosas, kuris dėka makabriškai nejaukių ir itin daug diskusijų savo pasirodymo laikais sukėlusių filmų „Iltinis dantis“, „Omaras“ ir „Švento elnio nužudymas“ sulaukė tarptautinės sėkmės, sugrįžta į kino ekranus su dar vienu originalumu pasižyminčiu filmu „Prasti reikalai“.
Užsitarnavęs nemenką pagarbą tarp kinomanų dėl puikaus kriminaliniam trileriui „Išbandymų diena“ parašyto scenarijaus ir dar vėliau nustebinęs savo režisūriniais sugebėjimais filmuose „Nakties klajūnai“, „Patruliai“ ir „Įniršis“, Davidas Ayer‘as per pastarąjį dešimtmetį nesugebėjo pristatyti nieko tokio, dėl ko žiūrovai jį nešiotų ant rankų.
„Tūkstantmečio žmogus“ („Bicentennial Man“) 1999 metų filmas, kurtas režisieriaus Chris Columbus. Paremtas Isaac Asimov to paties pavadinimo istorija „Tūkstantmečio žmogus“
Štai ir baigėsi dešimtmetį trukusi „DC“ visata. Visata, nuo pat pradžių startavusi kreiva koja su kaklus laužančiu Supermenu. Visata, paleidusi
Štai ir atėjo metas galutinai atsisveikinti su energingai 2013 metais dėka „Žmogaus iš plieno“ startavusia populiariais „DC“ komiksais paremta Zacko
Režisierių Christopherį Nolaną galėtume vadinti kino mokslininku, mėgstančiu savo juostose pristatyti sudėtingas teorijas ir aplink jas kurti siužetą. Kiek jos atitinka realius mokslinius tyrinėjimus, ar apskritai turi kokią nors logiką (čia žvilgsnis krypsta į tave, „Tenet“), paliksime spręsti fizikams, tačiau visai natūralu, kad po tiek juostų apie laiką ir fizikinius dėsnius kino kūrėjas atsigręžė į vieną iškiliausių 20 a. asmenybių – atominės bombos tėvu vadinamą fiziką J. Robertą Oppenheimerį. Filmas „Openheimeris“ („Oppenheimer“, 2023) vainikuoja visą režisieriaus kūrybą, kuri kartais labiau žavi techniniais nei kūrybiniais kino pasiekimais.
Masinis susidomėjimas „Openheimeriu“ (angl. „Oppenheimer“) yra geriausias įrodymas kiek galios tarp kino žiūrovų turi Christopherio Nolano vardas. Ar žmonės taip pultų žiūrėti trijų valandų dialogais ir politika pripildyta biografiją apie atominę bombą jei ją režisuotų kažkas kitas? Tikriausiai ne. Bet „Openheimerio“ populiarumas yra labai džiuginantis, kad tarp galybės komiksinių filmų, perdirbinių ir tęsinių yra vietos dar ir tokiems projektams. Kiekvienas C. Nolano kūrinys yra svarbus įvykis, garantuojantis stiprų reginį kino teatre ir „Openheimeris“, režisieriaus pirmasis biografinis filmas, šios tradicijos nesulaužo.
Kai tik www.visifilmai.lt skiltyje „Premjeros“ atsirado filmo „Mirusiųjų žemė“ anonsas, viena interneto komentatorė parašė atsiliepimą: „ir vėl zombiai“. Mintyse „prascrollinęs“
Filmo „Megalodonas 2: bedugnė“ recenzija: didesnis, epiškesnis ir žymiai kvailesnis reginys.
Filmo „Vėžliukai nindzės: mutantų siautėjimas“ recenzija: iki šiol geriausia „Vėžliukų“ kino versija.
Amerikiečių režisierius Martin Scorsese, kuris šiai žiūrovų kartai labiau žinomas kaip „Aviatoriaus“, „Infiltruotų“ bei „Kuždesių salos“ režisierius, tolumoje praeityje sukūrė
Robertas De Niro suvaidino jokių stabdžių nepripažįstantį Džonį, kurio beatodairiški veiksmai aiškiai liudija jo psichopatinę prigimtį.
Filmo „Neįmanoma misija: Mirtinas atpildas. Pirma dalis“ recenzija: Tomas Cruise‘as ir pavojingiausi triukai jo karjeroje. Per visą kino istoriją buvo
Filmo „Mavka: miško siela“ recenzija: graži, kokybiška ir ukrainietiškomis legendomis paremta pasaka. Po visų Holivudinių animacijų metas atėjo pasinerti į
Filmo „Openheimeris“ recenzija: pasaulių naikintojo istorija kino genijaus Nolano akimis. Pristatinėti kino genijaus Christopherio Nolano, manau, niekam nereikia, nes šio
Amerikiečių mitus kūrė ne dievai ir homerai, o žiniasklaida ir kinas. Viena pirmųjų JAV legendų buvo banditas, plėšikas Džesis Džeimsas