Lenkijos geležinkelių bendrovės „PKP Intercity“ ir Lietuvos vežėjo „LTG Link“ atstovai surengė derybas, po kurių planuojama sutrumpinti kelionės laiką traukiniu iš Varšuvos į Vilnių maždaug viena valanda. Taip pat ruošiamasi papildomų reisų tarp Lenkijos ir Lietuvos paleidimui.
Šiuo metu „PKP Intercity“ traukiniai iš Varšuvos į Lietuvą kursuoja kartą per dieną. Jie išvyksta iš Varšuvos centrinės stoties 7:55 val. ir sustoja Balstogėje, Augustave bei Suvalkuose. Tik po 10,5 valandos nuo išvykimo iš pradinės stoties – Krokuvos – traukinys pasiekia pirmąją stotelę Lietuvos teritorijoje – Mockavą. Čia, dėl skirtingos vėžės, išlikusios dar iš sovietmečio laikų, keleiviams tenka persėsti į kitą traukinį. Nuo Mockavos kelionė iki Vilniaus trunka dar apie 2,5 valandos.
5G neriboti GB Lietuvoje
Puikus pasiūlymas tau - Neriboti pokalbiai + neribotos SMS + 5G neriboti GB LT + 20 GB ES + 1000 min. ES + 1000 SMS ES
TIK už 11.5€
Šiuo metu abiejų šalių geležinkelių atstovai dirba siekdami sutrumpinti sustojimų laiką tarpiniuose maršruto taškuose.
Planuojama elektrifikuoti ruožą Sokulka–Augustavas–Suvalkai ir pradėti alternatyvaus maršruto tarp Lenkijos ir Lietuvos statybas – naujų „Rail Baltica“ atkarpų nuo Balstogės iki Suvalkų per Elką. Šį projektą finansuoja Europos Sąjunga. Jis leis patogiai keliauti traukiniu ne tik į Lietuvą, bet ir toliau – į Latviją, Estiją, o persikėlus keltu – į Suomijos sostinę Helsinkį.
Taip pat sudomins:
- Paskelbtas 100 geriausių Lenkijos restoranų sąrašas
- Vandens parkai Lenkijoje
- Kaip nukeliauti į Laplandiją iš Lietuvos?
Tarp Varšuvos ir Vilniaus atsiras trys kasdieniai geležinkelio maršrutai. Be IC traukinio „Hańcza“, važiuojančio iš Krokuvos, bus paleisti reisai iš vakarinės Lenkijos dalies – Ščecino ir Žešuvos, kurių vagonai bus sujungiami Poznanėje, taip pat vietinis traukinys iš Suvalkų.
2025–2026 m. sezono tvarkaraštyje numatyta bent dvi traukinių poros per dieną, o ateityje jų skaičių planuojama padidinti iki keturių – traukiniai važiuos maždaug kas keturias valandas. Persėdimas Mockavoje truks ne ilgiau kaip 20 minučių, o reisai bus tolygiai paskirstyti per visą dieną, kad keleiviams būtų kuo patogiau.
Traukinių vagonai bus aprūpinti Wi-Fi ryšiu, elektros lizdais ir oro kondicionieriais. Keleiviai galės užsisakyti maistą.
Bilietus bus galima įsigyti bet kuriam maršrutui, taip pat su persėdimais į vietinius ar tarptautinius reisus per vieningą Lenkijos ir Lietuvos geležinkelių svetainę arba mobiliąją programėlę.