Partnerių turinys
Kodėl verslams reikalinga Google reklama?
Marketingas yra apie tai, kaip pasiekti tuos žmones, kurie yra suinteresuoti įsigyti jūsų produktą. Kokia gi geresnė vieta pasiekti šiuos žmones, jei ne reklamuojantis populiariausiame paieškos variklyje? Tarp „Google“ neįkainojamų rinkodaros įrankių, tokių kaip „Google Analytics“ ir „Google Trends“, „Google Ads“ yra nepaprastai veiksmingas būdas reklamuotis internete.
Per „Google Ads“ įmonės gali pasiekti visus, kurie naudojasi „Google“, kad ieškotų informacijos, produktų ar paslaugų internete. „Google Ads“ gali atsiųsti jums didelę auditoriją žmonių, ieškančių būtent to produkto ar paslaugos, kurią siūlote. Jei šiuo metu dar nenaudojate „Google Ads“, toliau skaitykite, kad sužinotumėte daugiau apie šį efektyvų rinkodaros įrankį.
Kas yra „Google Ads“?
Beveik kaskart, kai matote reklaminį skelbimą, kuris įmonės svetainės nukreipimo puslapį iškelia į pirmąją (ar antrąją, ar trečiąją) paieškos rezultatų vietą „Google“ paieškoje, tai ne tik gero SEO rezultatas; greičiausiai įmonė vykdo „Google Ads“ kampaniją.
Per „Google Ads“ (anksčiau žinomą kaip „Google AdWords“) jūs mokate, kad jūsų įmonės reklama būtų rodoma klientams, kurie ieško susijusių terminų „Google“ paieškoje ir žemėlapiuose. „Google Ads“ yra pagrindinis skaitmeninės rinkodaros įrankis bet kuriai įmonei, kuri nori pateikti reikšmingą reklaminį tekstą savo tikslinėje auditorijoje.
Naudodamiesi „Google Ads“ mokate tik už tikrus, pamatuojamus rezultatus, pavyzdžiui, paspaudimus į svetainę ar verslo skambučius. Ši struktūra yra žinoma kaip mokėjimo už paspaudimą (PPC) kampanija. Galite nustatyti mėnesinę reklamos išlaidų ribą, kurios „Google“ automatiškai laikysis, ir galite pasirinkti, ar jūsų tikslinė auditorija bus globali, ar vietinė.
Išvada
„Google Ads“ (anksčiau žinoma kaip „Google AdWords“) yra mokėjimo už paspaudimą modelis, kuris leidžia jūsų turinį iškelti į paieškos rezultatų viršūnę pagal tikslinius raktinius žodžius.
Kodėl verta naudoti „Google Ads“?
Štai keletas priežasčių, kodėl „Google Ads reklama“ turėtų būti jūsų skaitmeninės rinkodaros strategijos dalis:
1. Tai padidina potencialių klientų ir pirkėjų skaičių
„Google Ads“ yra vienas iš geriausių įrankių potencialių klientų generavimui. Jei jūsų kampanijos yra tinkamai sukonfigūruotos, jos gali pritraukti labai tikslinę auditoriją į jūsų svetainę, registracijos formą ar kitą interneto turtą.
„Google Ads“ leidžia jums susitelkti į žmones, kurie ieško būtent to, ką jūsų verslas siūlo. Tai reiškia, kad galite nuolat tobulinti savo paieškas, kad į jūsų svetaines būtų siunčiami tik tie žmonės, kurie yra suinteresuoti įsigyti jūsų produktus ar paslaugas.
2. Tai lanksti rinkodaros platforma
Kiekvienas, kas reguliariai naudoja „Google Ads“, gali patvirtinti, kad tai yra labai lanksti rinkodaros priemonė. Ji tinkama visų rūšių ir dydžių organizacijoms. Naudojant šią sistemą, jūs galite tiesiogine prasme įjungti ar išjungti interneto srautą. Be to, ji yra suderinama su daugybe kitų rinkodaros platformų ir programinės įrangos sistemų.
Galite lengvai pritaikyti kampanijas, kad jos orientuotųsi į tam tikrus interneto naudotojų tipus. Pavyzdžiui, galite nukreipti žmones pagal vietovę, naudojamą įrenginį ir „Google“ priklausančią svetainę, kurią jie naudoja (pvz., „Google“ paieška, „Google“ žemėlapiai, „YouTube“).
Taip pat galite nustatyti savo biudžetą tam tikroms kampanijos sritims. Pavyzdžiui, galite nustatyti dienos biudžetus ir limitus, kiek esate pasirengę išleisti už tam tikrų raktinių žodžių paspaudimus.
3. Jūs gaunate didelę investicijų grąžą
Skirtingai nei kitose rinkodaros strategijose, „Google Ads“ leidžia mokėti tik už paspaudimus ant reklamos. Kai optimizuosite „Google Ads“ kampanijas, galite gauti didelę investicijų grąžą, kurios galbūt negalėtumėte pasiekti kitose rinkodaros strategijose.
Tačiau tai užtrunka laiko, ir jums reikia išsiaiškinti, kuris požiūris tinka jums ir jūsų verslui. Norint gauti aiškesnį vaizdą, kas duos geriausius rezultatus, reikia nuolat testuoti ir sekti savo kampanijas. „Google Ads“ yra puiki priemonė tam, nes ji yra labai skaidri, o reikalinga informacija yra lengvai prieinama.
Kai surasite kampanijos sritis, kurios duoda gerą investicijų grąžą, turėtumėte sutelkti savo pastangas ir biudžetą į tas sritis. Jei kampanija ar jos dalys jums kainuoja pinigus, tačiau neduoda rezultatų, atsisakykite jų. Investuokite šias santaupas į sėkmingas kampanijas ir tas, kurias testuosite ateityje.
4. Jūs matote greitus ir skaidrius rezultatus
„Google Ads“ yra žinoma dėl greitų ir aiškių kampanijų rezultatų ir ataskaitų pateikimo.
Jūs galite lengvai analizuoti savo kampanijų pažangą, nes valdymo pultas suteikia visą informaciją, susijusią su kiekviena kampanija, tokią kaip paspaudimai ant skelbimų, raktiniai žodžiai, kuriuos įvedė svetainės lankytojai, ir paspaudimų kaina.
Šios funkcijos daro „Google Ads“ itin skaidrią ir intuityvią sistemą.
5. Tai suteikia prieigą prie didelių, aukštos kokybės srauto šaltinių
Dėl „Google“ rinkos dominavimo ir milžiniškos klientų bazės, šis paieškos milžinas gali kasdien siųsti įmonėms didžiulį lankytojų srautą, jei tik jos turi tam biudžetą.
„Google“ didžiuojasi, kad rodo aktualų turinį ir reklamas, ir nuolat tobulina savo paieškos algoritmus, kad pateiktų pačius aktualiausius paieškos rezultatus ir reklamas. Tai teigiamai veikia verslus, kurie reklamuojasi per „Google Ads“, nes šios reklamos siunčia aukštos kokybės potencialius klientus ir lankytojus į jūsų verslo svetainę, el. prekybos parduotuvę, registracijos formą ar kitą interneto turtą. Žmonės, kuriuos „Google“ siunčia jums, yra labiau tikėtini tapti klientais, užsiregistruoti į jūsų el. pašto sąrašą, prašyti informacijos ar atlikti kitą veiksmą, kurio jūs norite.
6. Jūs sužinote daugiau apie savo rinką
Svarbu įsigilinti į savo idealių klientų mąstymą. Supratimas, kas yra jūsų auditorija, daro daug lengvesnį darbą su klientais ir padeda suprasti, ko jie nori.
Tačiau tai yra labai sunku padaryti. Tradiciniai metodai, tokie kaip klausimynai ir interviu, duoda ribotus rezultatus.
„Google Ads“, kita vertus, suteikia informaciją apie klientų įpročius ir poreikius, kurią ankstesnių kartų verslo savininkai galėjo tik sapnuoti. Kai kurie vertingi duomenys, kuriuos galite gauti iš „Google Ads“, yra raktiniai žodžiai, kuriuos jie naudoja norėdami rasti jūsų svetainę, jų vieta, naudojami įrenginiai ir laikas bei dienos, kada jie ieško.
Jūs galite naudoti šią informaciją, kad pagerintumėte savo produktus ir paslaugas, taip pat kad patobulintumėte savo rinkodaros pastangas, kad nereikėtų švaistyti pinigų reklamuojant žmonėms, kurie nėra suinteresuoti tuo, ką siūlote.
„Google Ads“ yra vienas galingiausių kada nors sukurtų reklamos įrankių. Jis apdoroja milijonus paieškų internete kasdien ir suteikia verslo savininkams unikalią galimybę konvertuoti daugelį šių žmonių į verslo potencialius klientus ir klientus.
Daugelis verslų gali atbaidyti reklamos „Google Ads“ išlaidos, ypač jei jie nėra susipažinę su šios platformos veikimu. Tačiau jei išmaniai valdysite savo internetinės reklamos strategiją, „Google Ads“ suteikiama nauda gali būti milžiniška.
Kaip veikia „Google Ads“?
Dabar, kai žinote, kas yra „Google Ads“, galbūt klausiate, kaip tai veikia. Pradėdami naudotis „Google Ads“ reklama, pirmiausia turėsite nurodyti „Google“, kurį iš trijų tikslų siekiate pasiekti:
- Padidinti skambučių į jūsų verslą skaičių;
- Nukreipti daugiau lankytojų į savo parduotuvę;
- Nukreipti žmones į jūsų svetainę ar įmonės nukreipimo puslapį.
Tada jūs nuspręsite, ar jūsų reklaminis tekstas bus skirtas globaliai ar vietinei auditorijai. Toliau naudosite vaizdus ar tris trumpas frazes, kad „Google“ sužinotų, kas daro jūsų verslą išskirtinį, ir „Google“ naudos šiuos duomenis, kad padėtų jums sukurti jūsų reklaminį tekstą. Galiausiai nustatysite savo biudžetą, kurį „Google“ naudos prognozuojant jūsų „Google Ads“ kampanijos sėkmę, ir tada „Google“ paleis jūsų reklamą. Jūsų tikslinė auditorija matys jūsų reklamą, kuri atsiras kaip aukštas paieškos rezultatas, ir kuo daugiau žmonių spaus jūsų PPC kampanijos reklamas, tuo arčiau jūsų verslas bus iš anksto nustatyto biudžeto įvykdymo.
Penki „Google Ads“ tipai
Paminėti veiksmai yra nuoseklūs visose „Google Ads“ kampanijose. Nors dvi kampanijos niekada nebus visiškai vienodos, yra penki išskirtiniai „Google Ads“ tipai:
- Paieškos tinklo kampanija: per paieškos tinklo kampaniją jūsų reklama bus rodoma ne tik „Google“ paieškoje ir žemėlapiuose, bet ir šimtuose kitų „Google“ paieškos partnerių, įskaitant „YouTube“ ir „Google Shopping“. Bet kurioje iš šių svetainių, kai naudotojai ieškos terminų, susijusių su jūsų kampanijos raktiniu žodžiu, jie matys jūsų reklamą.
- Vaizdinės reklamos tinklo kampanija: per vaizdinės reklamos tinklo kampaniją galite gauti vizualines reklamas prieš žmones, naudojančius „Google“ vaizdinės reklamos tinklo produktus, įskaitant „Gmail“ ir „YouTube“.
- Apsipirkimo kampanija: per apsipirkimo kampaniją „Google“ naudos jūsų internetinės parduotuvės produktų duomenis, o ne naudotojo raktinį žodį, kad nustatytų, kaip ir kur „Google Shopping“ rodys jūsų reklamą.
- Vaizdo įrašų kampanija: per vaizdo įrašų kampaniją jūsų įmonė bus reklamuojama vaizdo reklama, rodoma „YouTube“ ir kituose „Google“ vaizdinės reklamos tinklo produktuose.
- Programėlių kampanija: per programėlių kampaniją jūsų reklama bus rodoma „Google“ paieškoje, „YouTube“, „Google Play“, „AdMob“, „Google“ vaizdinės reklamos tinkle, „Google Discover“, „Google“ paieškos partneriuose ir daugelyje kitų leidėjų, kurie rodo programėlių reklamas.