Mus rasite
Kodėl verslams reikalingas SEO auditas?
SEO auditas @būvis.lt iliustracija

Partnerių turinys

Kodėl verslams reikalingas SEO auditas?

Kai žmogus įveda paieškos užklausą paieškos sistemoje, ta sistema ieško įvairių reitingavimo signalų skirtingose svetainėse, siekdama nustatyti, ar svetainė yra tinkama reitinguoti pagal tą užklausą.

Reguliarus jūsų svetainės SEO veiklos peržiūrėjimas padės patikrinti, ar jūsų svetainė yra optimizuota paieškos sistemoms. Jei ne, atlikus auditą galėsite nustatyti pagrindines problemas, dėl kurių jūsų svetainė negali reitinguoti.

SEO audito atlikimas yra būtina dalis norint išlaikyti jūsų SEO strategiją atnaujintą. Jei reguliariai optimizuojate savo svetainę, turėtumėte pastebėti nuolatinį svetainės srauto augimą, kuris turėtų padidinti jūsų verslui per svetainę gautų potencialių klientų ir užklausų skaičių.

Prieinamumas ir matomumas paieškos sistemose

Sėkmingas verslas turi būti lengvai prieinamas savo klientams ir lengvai randamas paieškos sistemose. Jei turite verslą su svetaine ir investavote į jos optimizavimą, nesvarbu, ar tai darėte su išorine agentūra, ar viduje, reguliarus SEO audito atlikimas parodys, ar jūsų investicijos atsiperka. Geras SEO auditas taip pat padės jums nustatyti įvairias tendencijas, kurios padės išlaikyti aukštą svetainės srauto lygį.

SEO strategijų kūrimas

Svarbiausia stiprios SEO strategijos dalis yra pradinis svetainės SEO auditas. Tai labai naudinga, nes greitai parodo, kas veikia ir ką reikia koreguoti, kad būtų maksimaliai išnaudotas svetainės potencialas.

Reguliarūs auditai yra puikus būdas užtikrinti, kad jūsų svetainė būtų optimizuota mobiliems įrenginiams, greitai įkeltųsi ir leistų vartotojams atlikti reikiamus veiksmus jūsų svetainėje. Tai taip pat padeda planuoti kitą SEO veiklos etapą jūsų svetainei. Reguliarūs SEO auditai yra būtini jūsų svetainės sėkmei, štai kodėl:

SEO audito paslaugos

SEO audito paslaugos @seoauditas.com

1. Algoritmai nuolat keičiasi

Paieškos sistemos, tokios kaip „Google“, nuolat vystosi ir atnaujina savo algoritmus, siekdamos suteikti geresnę vartotojo patirtį. Praeityje matėme daugybę pavyzdžių, kai verslas prarado didelį svetainės srautą po didelio algoritmo atnaujinimo. Jūs turite būti informuoti apie algoritmo atnaujinimus ir pokyčius, kad galėtumėte atlikti reikiamus pakeitimus savo svetainėje prieš prarandant visą srautą, kurį taip sunkiai dirbote, kad pasiektumėte.

2. Puslapis negali būti rastas

SEO auditas leidžia diagnozuoti jūsų svetainės būklę. Jūs galėsite pamatyti, ar turite kokių nors neveikiančių nuorodų, peradresavimų ar puslapių, kurie negali būti rasti, kartu su kitomis klaidomis, kurios mažina jūsų svetainės srautą. Tai galima greitai nustatyti ir išspręsti atliekant SEO auditą.

3. Mobilioji optimizacija ir svetainės įkėlimo laikas

Ar žinojote, kad „Google“ naudoja pirmiausia mobilųjį indeksavimą visoms svetainėms? Tai reiškia, kad „Google“ pirmiausia peržiūri jūsų svetainės mobiliąją versiją, o ne darbalaukio, ir reitinguoja ją pagal tai, kaip ji veikia mobiliuosiuose įrenginiuose. Kai kalbama apie įkėlimo laiką, ne tik „Google“ reitinguoja pagal greitą įkėlimo laiką, bet ir 40% lankytojų paliks svetainę, jei įkėlimas užtruks daugiau nei 3 sekundes.

4. Konkurencijos stebėjimas

SEO auditai gali suteikti jums įžvalgų apie jūsų konkurentų svetaines, nuo jų stiprybių iki silpnybių. Galite sužinoti apie jų SEO reitingus, nustatyti, kokius raktinius žodžius jie naudoja, ir taip pat ar galima įtraukti tuos pačius raktinius žodžius į savo SEO strategiją, jei jie gerai veikia. Galbūt norėsite sutelkti dėmesį į raktinius žodžius, kuriems jūsų konkurentai blogai reitinguojami, ir pagerinti savo reitingą už tuos pačius žodžius. Konkurencijos supratimas visada yra svarbus jūsų verslui, ypač jei jie yra aukščiau jūsų paieškos sistemoje.

5. Jūsų raktinių žodžių reitingavimas ir progresas

Geriausias būdas pamatyti, ar jūsų SEO strategija veikia, yra pradėti sekti ir stebėti savo raktinius žodžius. Reguliarūs SEO auditai suteiks jums įžvalgų apie bendrą jūsų svetainės veikimą, raktinius žodžius, kuriuos norite reitinguoti, ir kaip šiuo metu reitinguojate už tuos terminus. Naudodamiesi SEO analize galite reguliariai atnaujinti savo svetainę, remdamiesi savo raktinių žodžių reitingų rezultatais, ir stebėti šių atnaujinimų progresą.

6. Svetainės srauto įžvalgos

Atliekant pilną SEO svetainės analizę ir naudojant tokias priemones kaip „Google Analytics“ ir „Google Search Console“, galite sužinoti apie savo paieškos apimtį, URL paspaudimus ir parodymus, kuriuos jūsų svetainė generuoja paieškos rezultatuose. Padidėjęs paspaudimų ir parodymų skaičius yra geras ženklas, kad jūsų SEO strategija veikia – tiesiog įsitikinkite, kad reguliariai stebite šiuos duomenis.

SEO auditai yra galingas būdas diagnozuoti ir vertinti jūsų svetainės sėkmę, problemas ir geriausius būdus, kaip nustatyti tobulinimo sritis. Išsami analizė suteiks jums svarbių įžvalgų apie dalykus, kuriuos turite įtraukti į savo SEO strategiją, ir patobulinimus, kad maksimaliai padidintumėte savo svetainės veikimą, o svarbiausia – užtikrintumėte, kad jūsų svetainė grąžintų investicijas.

Skaityti toliau

Rekomenduojame

Darbo bitė, užsispyręs, mažų žingsnelių ir taiklaus šūvio šalininkas, bet dažniausiai man niekas nepavyksta. Agresyvus optimistas. Draugijoje kelių rūpesčių. Senatvėje tikriausiai rašysiu prisiminimus. Visi jie bus išgalvoti nuo A iki Z.

Spustelėkite norėdami komentuoti

Palikti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Reklama
Reklama

Dienos populiariausi

Reklama
Reklama
Reklama
Į viršų